Zoekresultaten - "solo"
Arriva_6061.JPG
Arriva 6061 Neede897 x bekeken
6061_bxxb08.jpg
Arriva 6061 Ruurlo658 x bekeken
6062_BX-XB-09.jpg
Arriva 6062 Zutphen689 x bekeken
6063_bx-xb-10.jpg
Arriva 6063 Doetinchem961 x bekeken
Arriva_6064.JPG
Arriva 6064 Neede850 x bekeken
BBA_4601.JPG
BBA 4601 Harderwijk890 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Stationsplein_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk496 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Westeinde_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk615 x bekeken
BBA_4602.JPG
BBA 4602 Harderwijk1134 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.3 commentaren
20140208_164431.jpg
Qbuzz 1039 Dashboard1244 x bekeken
20140208_164412.jpg
Qbuzz 1039 Interieur1240 x bekeken
49-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht921 x bekeken
69-BBP-2.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht1025 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
69-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht1006 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
20140208_164333.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht966 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
4142_IMG_6459.jpg
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht660 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
4301_54-BDJ-9.JPG
Qbuzz 4301 Utrecht1124 x bekeken
4301_54bdj9.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht633 x bekeken
4301_uccsss.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht621 x bekeken
4302_4178_4147_4156_4204.JPG
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1374 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
1554532_10201643528946398_380294823_n.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht1133 x bekeken
IMG_3553d.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht729 x bekeken
4303.jpg
Qbuzz 4303 Utrecht 1082 x bekeken
Syntus_3306.JPG
Syntus 3306 Goor641 x bekeken
Syntus_3307_2.JPG
Syntus 3307 Enschede701 x bekeken
Syntus%203308.jpg
Syntus 3308 (ex 5308) Goor884 x bekeken
Syntus_3309_2.jpg
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede673 x bekeken
Syntus_3309.JPG
Syntus 3309 (ex 5309) Neede878 x bekeken
Syntus%203310.jpg
Syntus 3310 (ex 5310) Goor833 x bekeken
Syntus%203311.jpg
Syntus 3311 (ex 5311) Goor858 x bekeken
Syntus_3312.JPG
Syntus 3312 Goor1413 x bekeken
5306_Achterzijde_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Achterzijde1012 x bekeken
5306_BX-VZ-82_Dashboard.JPG
Syntus 5306 Dashboard1161 x bekeken
Syntus_5306_1.JPG
Syntus 5306 Ede510 x bekeken
5306_BX-VZ-82_(2).JPG
Syntus 5306 Harderwijk1299 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
2 commentaren
5306_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Interieur1566 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
Syntus_5306_2.jpg
Syntus 5306 Neede999 x bekeken
Syntus_5306_3.JPG
Syntus 5306 Neede724 x bekeken
5307_BX-VZ-832.JPG
Syntus 5307 Harderwijk1067 x bekeken2 commentaren
5307_BX-VZ-83.JPG
Syntus 5307 Harderwijk892 x bekeken1 commentaren
Syntus_5307_2.JPG
Syntus 5307 Zutphen758 x bekeken
5308_BX-VZ-84.JPG
Syntus 5308 Harderwijk746 x bekeken
Syntus_5308_2.JPG
Syntus 5308 Neede657 x bekeken
5309_BX-VZ-85.JPG
Syntus 5309 Harderwijk696 x bekeken
5309_BX-VZ-85_(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk607 x bekeken
5309__(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk686 x bekeken
5309_2.JPG
Syntus 5309 Interieur899 x bekeken
5309_.JPG
Syntus 5309 Interieur1061 x bekeken
Syntus_5309.JPG
Syntus 5309 Nijkerk588 x bekeken
Syntus_5310.JPG
Syntus 5310 Apeldoorn678 x bekeken
5310_BX-VZ-86.JPG
Syntus 5310 Harderwijk707 x bekeken
Syntus_5311.JPG
Syntus 5311 Apeldoorn544 x bekeken
5311_BX-VZ-87.JPG
Syntus 5311 Harderwijk615 x bekeken
5312_BX-VZ-88.JPG
Syntus 5312 Harderwijk651 x bekeken
Syntus_5312.JPG
Syntus 5312 Harderwijk474 x bekeken
Syntus_5313.JPG
Syntus 5313 Harderwijk999 x bekeken
5314_BX-VZ-90.JPG
Syntus 5314 Harderwijk668 x bekeken
Syntus_5314.JPG
Syntus 5314 Nijkerk532 x bekeken
Syntus_5315.JPG
Syntus 5315 Apeldoorn521 x bekeken
5316_BX-VZ-92.JPG
Syntus 5316 Harderwijk633 x bekeken
Syntus_5316.JPG
Syntus 5316 Neede651 x bekeken
Syntus_5317.JPG
Syntus 5317 Apeldoorn662 x bekeken
5317_BX-VZ-93.JPG
Syntus 5317 Harderwijk703 x bekeken
5318_BX-VZ-94.JPG
Syntus 5318 Harderwijk645 x bekeken
Syntus_5318.JPG
Syntus 5318 Nijkerk669 x bekeken
5319_BX-VZ-95.JPG
Syntus 5319 Harderwijk689 x bekeken
5319_BX-VZ-95_(2).JPG
Syntus 5319 Harderwijk606 x bekeken
5319_BX-VZ-95_3.JPG
Syntus 5319 Harderwijk569 x bekeken
Syntus_5319.JPG
Syntus 5319 Harderwijk543 x bekeken
5320_BX-VZ-96.JPG
Syntus 5320 Harderwijk615 x bekeken
Syntus_5320.JPG
Syntus 5320 Neede464 x bekeken
Syntus_5321.JPG
Syntus 5321 Apeldoorn573 x bekeken
Syntus_5322.JPG
Syntus 5322 Apeldoorn536 x bekeken
Syntus_5323.JPG
Syntus 5323 Harderwijk585 x bekeken
Syntus_5324.JPG
Syntus 5324 Apeldoorn573 x bekeken
IMG_4706.JPG
Syntus 5325 Amersfoort417 x bekeken
Syntus_5351.JPG
Syntus 5351 Apeldoorn540 x bekeken
P1020101.jpg
Syntus 5351 Apeldoorn601 x bekeken
Syntus_5351~0.JPG
Syntus 5351 Neede490 x bekeken
P1020093.jpg
Syntus 5352 Apeldoorn573 x bekeken
5352_BX-XB-04.JPG
Syntus 5352 Apeldoorn506 x bekeken
5353_BX-XB-05.jpg
Syntus 5353 Apeldoorn802 x bekeken
Syntus_5353.JPG
Syntus 5353 Apeldoorn575 x bekeken
5354_BX-XB-06.jpg
Syntus 5354 Apeldoorn778 x bekeken
Syntus_5354.JPG
Syntus 5354 Apeldoorn517 x bekeken
IMG_4612.JPG
Syntus 5355 Amersfoort461 x bekeken
Syntus_5355.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn678 x bekeken
5355_BX-XB-07.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn654 x bekeken
Syntus_Demo1.JPG
Syntus 69-BBP-2 Neede944 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
IMG_5737.jpg
Veolia 4601 Dashboard992 x bekeken
4601.jpg
Veolia 4601 Interieur1596 x bekeken
4602_BR-VN-98.JPG
Veolia 4602 Harderwijk1054 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
92 bestanden op 1 pagina(s)

Kies een taal:
Top  
Contact - FAQ - © 2006-2021 Busfoto.nl - Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd - Privacy & cookiebeleid