Zoekresultaten - "solo" |

Arriva 6061 Neede897 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo658 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen689 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem961 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede850 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk890 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk496 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk615 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1134 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1244 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1240 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht921 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1025 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1006 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht966 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht660 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1124 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht633 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht621 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1374 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1133 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht729 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1082 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor641 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede701 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor884 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede673 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede878 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor833 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor858 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1413 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1012 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1161 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede510 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1299 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1566 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede999 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede724 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1067 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk892 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen758 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk746 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede657 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk696 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk607 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk686 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur899 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1061 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk588 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn678 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk707 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn544 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk474 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk999 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk668 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk532 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn521 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk633 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede651 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn662 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk703 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk645 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk669 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk689 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk606 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk569 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk543 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede464 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn573 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn536 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk585 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn573 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort417 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn601 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede490 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn573 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn506 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn802 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn575 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn778 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn517 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort461 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn678 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn654 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede944 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard992 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1596 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1054 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|