Zoekresultaten - "sbr3015" |

BBA 812 Moerdijk714 x bekeken
|
|

BBA 813 Moerdijk946 x bekeken
|
|

BBA 813 Utrecht498 x bekeken
|
|

BBA 816 Moerdijk594 x bekeken
|
|

BBA 816 Utrecht731 x bekeken
|
|

BBA 817 Moerdijk709 x bekeken
|
|

BBA 817 Utrecht759 x bekeken
|
|

Connexxion 5717 Boskoop650 x bekeken
|
|

Connexxion 5721 Boskoop1238 x bekeken
|
|

Connexxion 5731 Heerenveen840 x bekeken
|
|

Connexxion 5732 Groningen934 x bekeken
|
|

Connexxion 5733 Groningen835 x bekeken
|
|

Connexxion 5733 Lelystad1111 x bekeken
|
|

Connexxion 5778 (ex ZWN) Spijkenisse566 x bekeken
|
|

GiPS Tuzla 5715 (ex Hermes) Kreka1376 x bekeken
|
|

GiPS Tuzla 5720 (ex Hermes) Kreka1213 x bekeken
|
|

GiPS Tuzla 5727 (ex Hermes) Kreka1196 x bekeken
|
|

GiPS Tuzla 5728 (ex Hermes) Tuzla637 x bekekenMet links op de achtergrond het busstation van Tuzla.
|
|

GiPS Tuzla 5760 (ex Hermes) Kreka1148 x bekeken
|
|

GiPS Tuzla 5786 (ex Hermes exex 5718) Kreka1342 x bekekenWaarom is deze bus in de Hermes-tijd vernummerd? Op 24 september 1997 sloeg de toen nog 5718 op hol op het busstation van Eindhoven waarbij de wagen iemand aanreed, met dodelijke afloop. De bus is toen uitgebreid getest bij de TU Eindhoven en men heeft aanpassingen in de electronica doorgevoerd. Het nummer 5718 was door dit ongeval behoorlijk besmet. Daarom werd deze wagen bij herindienststelling voorzien van zijn huidige nummer, achteraan de Interlinernummering. Het in 1977 door Molukse jongeren bij De Punt gekaapte treinstel mat '54 747 werd later vernummerd in 758 omdat behoorlijk wat personen moeite hadden met de geschiedenis van deze trein. Wat niet weet, wat niet deert.
|
|
20 bestanden op 1 pagina(s) |
|