Zoekresultaten - "rb" |

ALSA 0049 Marrakech486 x bekeken
|
|

ALSA 0066 Marrakech464 x bekeken
|
|

ALSA 0119 Marrakech454 x bekeken
|
|

ALSA 0131 Marrakech446 x bekeken
|
|

ALSA 0135 Marrakech459 x bekeken
|
|

Arriva 6224 Heerenveen657 x bekeken
|
|

BBA 110 & 603 Breda1139 x bekekenDe BBA 110, 549 en 603 waren op Open Monumentendag 2013 actief als museumbussen.
|
|

BBA 110 Achterzijde1437 x bekekenVolvo Zabo stadsbus uit 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 110 Dashboard1883 x bekeken
|
|

BBA 110 Interieur2020 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Interieur1607 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr.110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Tilburg1554 x bekekenVolvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 136 's-Hertogenbosch786 x bekeken
|
|

BBA 253 Roosendaal560 x bekeken
|
|

BBA 254 Roosendaal571 x bekeken
|
|

BBA 295 Tilburg543 x bekekenHainje DAF bus 295
|
|

BBA 343 's-Hertogenbosch613 x bekeken
|
|

BBA 353 Achterzijde1508 x bekekenOudste bus van de BBA stamt uit 1947. Hij wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Merk: Ford Transit 149-59 B
V8 benzinemotor 100 pk
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
Gerestaurreerd 1985-1988.
|
|

BBA 353 Dashboard1764 x bekeken
|
|

BBA 353 Interieur1387 x bekekenNooduitgang van bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1725 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59 B Karrosserie Jongerius bouwjaar 1947.
V 8 benzinemotor 100 pk
Gerestaurreerd 1985 - 1988
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 353 Interieur1395 x bekekeninterieur bus 353 bouwjaar 1947.
Let op de orginele brandblusser en verbandtrommel rechts voor in de hoek.
|
|

BBA 353 Interieur1425 x bekekeninterieur bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1387 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59B bouwjaar 1947.
|
|

BBA 353 Tilburg1556 x bekekenOudste antieke bus van BBA Tilburg stamt uit 1947. Wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Ford Transit 149-59B B V8 benzinemotor 100 pk.
Gerestaurreerd in 1985-1988.
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 425 Dashboard1200 x bekeken
|
|

BBA 493 (ESO 4730) Breda540 x bekeken
|
|

BBA 496 Achterzijde478 x bekeken
|
|

BBA 496 Tilburg610 x bekeken
|
|

BBA 809 Breda775 x bekeken
|
|

BKV MFW-508 (ex Veolia 253) Budapest491 x bekeken
|
|

Breng 5215 Arnhem1163 x bekeken
|
|

Buspunkt CUX HP 550 (MeinFernbus FlixBus) Parijs660 x bekeken
|
|

Camello-bus B015-953 Matanzas614 x bekekenGetrokken door een International-truck rijdt hier een zogenaamde Camello, opleggerbus of Kameelbus van Matanzas naar Colón. Het is het resultaat van een plan van de overheid om meer capaciteit te bieden op buslijnen eind jaren 80. Inmiddels rijden er nog maar enkelen op het eiland.
|
|

Camello-bus Holguin836 x bekekenEen soort van Camello-bus met een gedeelte van een oude MB200 onderweg van Holguin naar de luchthaven van Holguin.
|
|

Classic Bus BE-50-22 (ex ?) Achterzijde677 x bekeken
|
|

Connexxion 0215 Arnhem676 x bekeken
|
|

Connexxion 1203 Amsterdam2004 x bekeken
|
|

Connexxion 1210 Amsterdam1553 x bekekenvoordat de bus in GVB kleuren GVB 12010 werd
|
|

Connexxion 1297 Filmpje1524 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Heerenveen911 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden911 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden1018 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden1324 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem572 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem589 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1587 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1383 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Haarlem933 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1576 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1390 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1417 x bekeken
|
|

Connexxion 9302 Schiphol1076 x bekeken
|
|

Connexxion 9304 Amsterdam917 x bekeken
|
|

Connexxion 9305 Haarlem901 x bekeken
|
|

Connexxion 9309 Haarlem1014 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem925 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem932 x bekeken
|
|

Connexxion 9314 Schiphol872 x bekeken
|
|

Connexxion 9315 Haarlem865 x bekeken
|
|

Connexxion 9317 Schiphol931 x bekeken
|
|

Connexxion 9321 Ouderkerk aan de Amstel701 x bekeken
|
|

Connexxion 9322 Schiphol959 x bekeken
|
|

Connexxion 9323 Schiphol947 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem876 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem779 x bekeken
|
|

Connexxion 9329 Hoofddorp899 x bekeken
|
|

Connexxion 9331 Uithoorn1377 x bekeken
|
|

Connexxion 9337 Haarlem1083 x bekeken
|
|

Connexxion 9338 Uithoorn1757 x bekeken
|
|

Cooperativa Interurbana Andorrana J1014 Achterzijde545 x bekeken
|
|

DAF engine Solaris Urbino 12 W13 #A0251184 x bekeken
|
|

De strippenkaart afgeschaft? Helemaal niet!1378 x bekeken3 november 2011 is landelijk de strippenkaart afgeschaft. Iedereen reist nu met de OV-chipkaart of losse kaartjes van de vervoerder. Niet dus. In de bussen van de concessie Zeeland van Connexxion in Oude Tonge trof ik op 26 december 2011, dus bijna twee maanden na de afschaffing van de strippenkaart nog 2, 3 en 8 strippenkaarten aan. Volgens de chauffeur zijn de strippenkaarten in Zeeland nog in gebruik tot tenminste eind 2011. Erg apart dus dat hier de strippenkaart nog gewoon te koop is terwijl het NVB is afgeschaft.
|
|

DETO 794 Neede724 x bekekenNu Syntus 7
|
|

DETO 794 Neede646 x bekekenNu Syntus 7
|
|

Dijk Smilde RB-28-98 Hoogezand1575 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen835 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex Veolia 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen1004 x bekeken
|
|

Drenthe Tours BR-RB-85 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Wezep852 x bekeken
|
|

DVM 4000 Coevorden894 x bekekenAls proefbus onderweg bij DVM.
|
|

East London 17883 London621 x bekeken
|
|

GADO 2751 Nieuwkoop2145 x bekeken
|
|

GEVU 026 Utrecht1713 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 & 590 Maarssen1077 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 Utrecht1325 x bekeken
|
|

GEVU 027 Dashboard1645 x bekeken
|
|

GEVU 027 De Meern1671 x bekekenEen "Worldmaster" in aanbouw bij Verheul in Waddinxveen.
Bus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Daar zouden deze bussen jarenlang rondritten maken tussen de wilde dieren in het park. Nadat twee bussen terugkeerden uit Hilvarenbeek, werd nummer 31 gekozen als toekomstige museumbus en de 27 als onderdelenleverancier. Echter de 27 was in een technisch betere staat waardoor ze stuivertje wisselden. Eind jaren tachtig was de 27 gerestaureerd. (tekst: bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Interieur1224 x bekeken
|
|

GEVU 027 Maarssen724 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht2187 x bekekenBus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Bus 27 werd later museumbus (bron bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Utrecht1376 x bekekenDe GEVU 27 aan de Europalaan in Utrecht.
|
|

GEVU 027 Utrecht634 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht609 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht828 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht661 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht629 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht1009 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht899 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht816 x bekeken
|
|

GEVU 037 Utrecht1739 x bekekenWorldmaster 37 staat op Utrecht CS op de vertrektijd te wachten als lijn 14 richting industrieterrein Lage Weide. Rechts op de foto is een oprit naar het taxiplatform te zien. Deze oprit verdween met de komst van de sneltram naar Nieuwegein in de jaren 80.
|
|
211 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|