Zoekresultaten - "rb" |

ALSA 0049 Marrakech321 x bekeken
|
|

ALSA 0066 Marrakech310 x bekeken
|
|

ALSA 0119 Marrakech300 x bekeken
|
|

ALSA 0131 Marrakech293 x bekeken
|
|

ALSA 0135 Marrakech304 x bekeken
|
|

Arriva 6224 Heerenveen504 x bekeken
|
|

BBA 110 & 603 Breda982 x bekekenDe BBA 110, 549 en 603 waren op Open Monumentendag 2013 actief als museumbussen.
|
|

BBA 110 Achterzijde1267 x bekekenVolvo Zabo stadsbus uit 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 110 Dashboard1667 x bekeken
|
|

BBA 110 Interieur1780 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Interieur1351 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr.110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Tilburg1339 x bekekenVolvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 136 's-Hertogenbosch582 x bekeken
|
|

BBA 253 Roosendaal395 x bekeken
|
|

BBA 254 Roosendaal416 x bekeken
|
|

BBA 295 Tilburg375 x bekekenHainje DAF bus 295
|
|

BBA 343 's-Hertogenbosch424 x bekeken
|
|

BBA 353 Achterzijde1306 x bekekenOudste bus van de BBA stamt uit 1947. Hij wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Merk: Ford Transit 149-59 B
V8 benzinemotor 100 pk
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
Gerestaurreerd 1985-1988.
|
|

BBA 353 Dashboard1522 x bekeken
|
|

BBA 353 Interieur1187 x bekekenNooduitgang van bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1523 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59 B Karrosserie Jongerius bouwjaar 1947.
V 8 benzinemotor 100 pk
Gerestaurreerd 1985 - 1988
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 353 Interieur1195 x bekekeninterieur bus 353 bouwjaar 1947.
Let op de orginele brandblusser en verbandtrommel rechts voor in de hoek.
|
|

BBA 353 Interieur1224 x bekekeninterieur bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1184 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59B bouwjaar 1947.
|
|

BBA 353 Tilburg1351 x bekekenOudste antieke bus van BBA Tilburg stamt uit 1947. Wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Ford Transit 149-59B B V8 benzinemotor 100 pk.
Gerestaurreerd in 1985-1988.
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 425 Dashboard990 x bekeken
|
|

BBA 493 (ESO 4730) Breda384 x bekeken
|
|

BBA 496 Achterzijde324 x bekeken
|
|

BBA 496 Tilburg442 x bekeken
|
|

BBA 809 Breda574 x bekeken
|
|

BKV MFW-508 (ex Veolia 253) Budapest320 x bekeken
|
|

Breng 5215 Arnhem1020 x bekeken
|
|

Buspunkt CUX HP 550 (MeinFernbus FlixBus) Parijs450 x bekeken
|
|

Camello-bus B015-953 Matanzas426 x bekekenGetrokken door een International-truck rijdt hier een zogenaamde Camello, opleggerbus of Kameelbus van Matanzas naar Colón. Het is het resultaat van een plan van de overheid om meer capaciteit te bieden op buslijnen eind jaren 80. Inmiddels rijden er nog maar enkelen op het eiland.
|
|

Camello-bus Holguin636 x bekekenEen soort van Camello-bus met een gedeelte van een oude MB200 onderweg van Holguin naar de luchthaven van Holguin.
|
|

Classic Bus BE-50-22 (ex ?) Achterzijde551 x bekeken
|
|

Connexxion 0215 Arnhem534 x bekeken
|
|

Connexxion 1203 Amsterdam1733 x bekeken
|
|

Connexxion 1210 Amsterdam1316 x bekekenvoordat de bus in GVB kleuren GVB 12010 werd
|
|

Connexxion 1297 Filmpje1211 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Heerenveen701 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden703 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden824 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden1102 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem404 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem425 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1345 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1164 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Haarlem747 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1349 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1177 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1195 x bekeken
|
|

Connexxion 9302 Schiphol893 x bekeken
|
|

Connexxion 9304 Amsterdam732 x bekeken
|
|

Connexxion 9305 Haarlem705 x bekeken
|
|

Connexxion 9309 Haarlem844 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem753 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem747 x bekeken
|
|

Connexxion 9314 Schiphol695 x bekeken
|
|

Connexxion 9315 Haarlem694 x bekeken
|
|

Connexxion 9317 Schiphol757 x bekeken
|
|

Connexxion 9321 Ouderkerk aan de Amstel529 x bekeken
|
|

Connexxion 9322 Schiphol740 x bekeken
|
|

Connexxion 9323 Schiphol755 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem690 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem595 x bekeken
|
|

Connexxion 9329 Hoofddorp707 x bekeken
|
|

Connexxion 9331 Uithoorn1201 x bekeken
|
|

Connexxion 9337 Haarlem878 x bekeken
|
|

Connexxion 9338 Uithoorn1557 x bekeken
|
|

Cooperativa Interurbana Andorrana J1014 Achterzijde346 x bekeken
|
|

DAF engine Solaris Urbino 12 W13 #A025994 x bekeken
|
|

De strippenkaart afgeschaft? Helemaal niet!1197 x bekeken3 november 2011 is landelijk de strippenkaart afgeschaft. Iedereen reist nu met de OV-chipkaart of losse kaartjes van de vervoerder. Niet dus. In de bussen van de concessie Zeeland van Connexxion in Oude Tonge trof ik op 26 december 2011, dus bijna twee maanden na de afschaffing van de strippenkaart nog 2, 3 en 8 strippenkaarten aan. Volgens de chauffeur zijn de strippenkaarten in Zeeland nog in gebruik tot tenminste eind 2011. Erg apart dus dat hier de strippenkaart nog gewoon te koop is terwijl het NVB is afgeschaft.
|
|

DETO 794 Neede520 x bekekenNu Syntus 7
|
|

DETO 794 Neede434 x bekekenNu Syntus 7
|
|

Dijk Smilde RB-28-98 Hoogezand1377 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen623 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex Veolia 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen829 x bekeken
|
|

Drenthe Tours BR-RB-85 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Wezep686 x bekeken
|
|

DVM 4000 Coevorden716 x bekekenAls proefbus onderweg bij DVM.
|
|

East London 17883 London404 x bekeken
|
|

GADO 2751 Nieuwkoop1741 x bekeken
|
|

GEVU 026 Utrecht1527 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 & 590 Maarssen830 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 Utrecht1068 x bekeken
|
|

GEVU 027 Dashboard1424 x bekeken
|
|

GEVU 027 De Meern1469 x bekekenEen "Worldmaster" in aanbouw bij Verheul in Waddinxveen.
Bus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Daar zouden deze bussen jarenlang rondritten maken tussen de wilde dieren in het park. Nadat twee bussen terugkeerden uit Hilvarenbeek, werd nummer 31 gekozen als toekomstige museumbus en de 27 als onderdelenleverancier. Echter de 27 was in een technisch betere staat waardoor ze stuivertje wisselden. Eind jaren tachtig was de 27 gerestaureerd. (tekst: bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Interieur1019 x bekeken
|
|

GEVU 027 Maarssen523 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht1931 x bekekenBus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Bus 27 werd later museumbus (bron bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Utrecht1150 x bekekenDe GEVU 27 aan de Europalaan in Utrecht.
|
|

GEVU 027 Utrecht440 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht401 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht612 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht472 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht438 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht784 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht662 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht595 x bekeken
|
|

GEVU 037 Utrecht1534 x bekekenWorldmaster 37 staat op Utrecht CS op de vertrektijd te wachten als lijn 14 richting industrieterrein Lage Weide. Rechts op de foto is een oprit naar het taxiplatform te zien. Deze oprit verdween met de komst van de sneltram naar Nieuwegein in de jaren 80.
|
|
211 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|