| Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede1010 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo736 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen778 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1064 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede938 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1015 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk586 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk708 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1239 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1364 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1367 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1013 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1119 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1098 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht990 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1058 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht755 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1207 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht722 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht713 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1524 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1214 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht822 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1192 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor712 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede768 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor964 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede752 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede946 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor900 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor943 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1487 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1110 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1284 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede603 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1423 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1667 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1088 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede821 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1188 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk986 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen845 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk830 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede743 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk780 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk686 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk768 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1007 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1169 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk673 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn765 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk784 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn637 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk703 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk734 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk573 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1086 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk748 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk622 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn619 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk713 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede736 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn754 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk777 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk734 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk754 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk779 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk711 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede546 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn669 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn633 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk687 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn665 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort499 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn619 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn694 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede575 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn673 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn605 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn895 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn659 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn872 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn606 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort552 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn762 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn751 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1006 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1097 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1717 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1131 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|