Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede963 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo705 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen738 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1015 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede900 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk951 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk539 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk661 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1186 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1294 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1290 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht958 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1060 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1050 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht931 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1008 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht712 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1167 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht682 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht675 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1460 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1173 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht782 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1149 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor682 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede740 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor932 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede723 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede922 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor875 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor910 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1453 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1070 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1233 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede569 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1375 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1619 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1054 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede783 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1144 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk955 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen810 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk798 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede711 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk745 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk658 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk738 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur957 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1125 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk638 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn729 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk751 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk672 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk703 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk534 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1051 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk717 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk583 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn581 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk682 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede704 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn721 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk753 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk695 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk723 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk741 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk659 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk601 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk668 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede510 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn627 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn587 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk642 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn627 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort466 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn589 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn649 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede541 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn631 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn558 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn861 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn627 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn827 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn572 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort515 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn729 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn707 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede980 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1046 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1659 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1096 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|