Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede897 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo658 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen689 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem961 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede850 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk889 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk493 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk613 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1133 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1242 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1238 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht919 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1023 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1004 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht868 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht964 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht660 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1124 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht631 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht620 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1373 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1132 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht729 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1081 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor641 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede701 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor884 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede673 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede878 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor833 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor858 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1413 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1010 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1159 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede507 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1296 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1564 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede997 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede722 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1065 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk890 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen757 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk745 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede655 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk694 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk605 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk685 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur898 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1060 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk587 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn677 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk704 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn542 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk614 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk649 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk473 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk998 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk667 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk530 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn519 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk631 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede649 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn661 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk643 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk666 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk688 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk604 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk568 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk542 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk614 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede462 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn571 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn534 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk584 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn570 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort414 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn539 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn600 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede488 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn571 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn504 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn800 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn573 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn776 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn515 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort458 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn675 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn651 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede944 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard992 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1596 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1054 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|