Zoekresultaten - "Solo"
Arriva_6061.JPG
Arriva 6061 Neede698 x bekeken
6061_bxxb08.jpg
Arriva 6061 Ruurlo505 x bekeken
6062_BX-XB-09.jpg
Arriva 6062 Zutphen532 x bekeken
6063_bx-xb-10.jpg
Arriva 6063 Doetinchem780 x bekeken
Arriva_6064.JPG
Arriva 6064 Neede690 x bekeken
BBA_4601.JPG
BBA 4601 Harderwijk662 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Stationsplein_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk317 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Westeinde_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk451 x bekeken
BBA_4602.JPG
BBA 4602 Harderwijk861 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.3 commentaren
20140208_164431.jpg
Qbuzz 1039 Dashboard1045 x bekeken
20140208_164412.jpg
Qbuzz 1039 Interieur1027 x bekeken
49-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht748 x bekeken
69-BBP-2.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht854 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
69-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht824 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
20140208_164333.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht797 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
4142_IMG_6459.jpg
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht489 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
4301_54-BDJ-9.JPG
Qbuzz 4301 Utrecht967 x bekeken
4301_54bdj9.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht482 x bekeken
4301_uccsss.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht462 x bekeken
4302_4178_4147_4156_4204.JPG
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1122 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
1554532_10201643528946398_380294823_n.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht964 x bekeken
IMG_3553d.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht568 x bekeken
4303.jpg
Qbuzz 4303 Utrecht 907 x bekeken
Syntus_3306.JPG
Syntus 3306 Goor463 x bekeken
Syntus_3307_2.JPG
Syntus 3307 Enschede530 x bekeken
Syntus%203308.jpg
Syntus 3308 (ex 5308) Goor711 x bekeken
Syntus_3309_2.jpg
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede480 x bekeken
Syntus_3309.JPG
Syntus 3309 (ex 5309) Neede697 x bekeken
Syntus%203310.jpg
Syntus 3310 (ex 5310) Goor656 x bekeken
Syntus%203311.jpg
Syntus 3311 (ex 5311) Goor665 x bekeken
Syntus_3312.JPG
Syntus 3312 Goor1227 x bekeken
5306_Achterzijde_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Achterzijde821 x bekeken
5306_BX-VZ-82_Dashboard.JPG
Syntus 5306 Dashboard953 x bekeken
Syntus_5306_1.JPG
Syntus 5306 Ede328 x bekeken
5306_BX-VZ-82_(2).JPG
Syntus 5306 Harderwijk1014 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
2 commentaren
5306_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Interieur1361 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
Syntus_5306_2.jpg
Syntus 5306 Neede792 x bekeken
Syntus_5306_3.JPG
Syntus 5306 Neede569 x bekeken
5307_BX-VZ-832.JPG
Syntus 5307 Harderwijk794 x bekeken2 commentaren
5307_BX-VZ-83.JPG
Syntus 5307 Harderwijk659 x bekeken1 commentaren
Syntus_5307_2.JPG
Syntus 5307 Zutphen590 x bekeken
5308_BX-VZ-84.JPG
Syntus 5308 Harderwijk570 x bekeken
Syntus_5308_2.JPG
Syntus 5308 Neede474 x bekeken
5309_BX-VZ-85.JPG
Syntus 5309 Harderwijk501 x bekeken
5309_BX-VZ-85_(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk413 x bekeken
5309__(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk512 x bekeken
5309_2.JPG
Syntus 5309 Interieur695 x bekeken
5309_.JPG
Syntus 5309 Interieur869 x bekeken
Syntus_5309.JPG
Syntus 5309 Nijkerk407 x bekeken
Syntus_5310.JPG
Syntus 5310 Apeldoorn500 x bekeken
5310_BX-VZ-86.JPG
Syntus 5310 Harderwijk529 x bekeken
Syntus_5311.JPG
Syntus 5311 Apeldoorn366 x bekeken
5311_BX-VZ-87.JPG
Syntus 5311 Harderwijk432 x bekeken
5312_BX-VZ-88.JPG
Syntus 5312 Harderwijk473 x bekeken
Syntus_5312.JPG
Syntus 5312 Harderwijk304 x bekeken
Syntus_5313.JPG
Syntus 5313 Harderwijk805 x bekeken
5314_BX-VZ-90.JPG
Syntus 5314 Harderwijk486 x bekeken
Syntus_5314.JPG
Syntus 5314 Nijkerk367 x bekeken
Syntus_5315.JPG
Syntus 5315 Apeldoorn329 x bekeken
5316_BX-VZ-92.JPG
Syntus 5316 Harderwijk456 x bekeken
Syntus_5316.JPG
Syntus 5316 Neede474 x bekeken
Syntus_5317.JPG
Syntus 5317 Apeldoorn491 x bekeken
5317_BX-VZ-93.JPG
Syntus 5317 Harderwijk532 x bekeken
5318_BX-VZ-94.JPG
Syntus 5318 Harderwijk466 x bekeken
Syntus_5318.JPG
Syntus 5318 Nijkerk504 x bekeken
5319_BX-VZ-95.JPG
Syntus 5319 Harderwijk503 x bekeken
5319_BX-VZ-95_(2).JPG
Syntus 5319 Harderwijk426 x bekeken
5319_BX-VZ-95_3.JPG
Syntus 5319 Harderwijk378 x bekeken
Syntus_5319.JPG
Syntus 5319 Harderwijk366 x bekeken
5320_BX-VZ-96.JPG
Syntus 5320 Harderwijk434 x bekeken
Syntus_5320.JPG
Syntus 5320 Neede279 x bekeken
Syntus_5321.JPG
Syntus 5321 Apeldoorn389 x bekeken
Syntus_5322.JPG
Syntus 5322 Apeldoorn353 x bekeken
Syntus_5323.JPG
Syntus 5323 Harderwijk394 x bekeken
Syntus_5324.JPG
Syntus 5324 Apeldoorn385 x bekeken
IMG_4706.JPG
Syntus 5325 Amersfoort239 x bekeken
Syntus_5351.JPG
Syntus 5351 Apeldoorn362 x bekeken
P1020101.jpg
Syntus 5351 Apeldoorn405 x bekeken
Syntus_5351~0.JPG
Syntus 5351 Neede315 x bekeken
P1020093.jpg
Syntus 5352 Apeldoorn374 x bekeken
5352_BX-XB-04.JPG
Syntus 5352 Apeldoorn338 x bekeken
5353_BX-XB-05.jpg
Syntus 5353 Apeldoorn610 x bekeken
Syntus_5353.JPG
Syntus 5353 Apeldoorn388 x bekeken
5354_BX-XB-06.jpg
Syntus 5354 Apeldoorn587 x bekeken
Syntus_5354.JPG
Syntus 5354 Apeldoorn339 x bekeken
IMG_4612.JPG
Syntus 5355 Amersfoort254 x bekeken
Syntus_5355.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn495 x bekeken
5355_BX-XB-07.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn479 x bekeken
Syntus_Demo1.JPG
Syntus 69-BBP-2 Neede768 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
IMG_5737.jpg
Veolia 4601 Dashboard787 x bekeken
4601.jpg
Veolia 4601 Interieur1378 x bekeken
4602_BR-VN-98.JPG
Veolia 4602 Harderwijk871 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
92 bestanden op 1 pagina(s)

Kies een taal:
Top  
Contact - FAQ - © 2006-2021 Busfoto.nl - Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd - Privacy & cookiebeleid