Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede827 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo600 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen634 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem899 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede788 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk804 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk438 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk562 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1032 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1170 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1154 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht856 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht956 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht942 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht910 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht598 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1058 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht577 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht556 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1287 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1065 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht668 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1016 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor576 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede635 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor821 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede615 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede810 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor768 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor793 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1351 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde934 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1085 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede437 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1176 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1486 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede920 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede658 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk947 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk790 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen688 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk683 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede588 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk622 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk534 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk611 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur816 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur981 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk511 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn603 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk630 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn473 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk548 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk578 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk405 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk924 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk598 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk463 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn452 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk566 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede576 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn591 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk637 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk573 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk601 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk611 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk542 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk490 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk474 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk550 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede391 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn502 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn466 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk513 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn500 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort345 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn470 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn531 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede418 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn502 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn441 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn731 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn494 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn705 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn446 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort377 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn599 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn584 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede875 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard910 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1510 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk979 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|