Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede756 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo550 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen576 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem835 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede733 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk723 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk369 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk500 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk932 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1104 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1082 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht804 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht898 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht878 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht849 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht537 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1001 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht522 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht503 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1191 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1008 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht607 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 952 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor516 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede572 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor758 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede544 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede741 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor702 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor720 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1285 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde863 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1008 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede370 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1061 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1414 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede840 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede599 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk844 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk707 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen626 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk608 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede517 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk557 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk455 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk541 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur738 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur910 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk445 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn534 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk568 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn402 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk477 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk509 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk334 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk850 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk529 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk403 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn380 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk499 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede512 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn529 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk571 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk504 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk539 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk539 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk472 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk418 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk403 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk471 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede320 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn436 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn398 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk441 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn429 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort269 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn396 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn453 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede354 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn420 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn371 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn650 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn422 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn633 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn376 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort297 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn532 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn512 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede809 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard857 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1448 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk921 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|