Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede927 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo684 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen716 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem992 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede882 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk934 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk526 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk646 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1167 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1268 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1266 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht940 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1044 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1031 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht987 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht684 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1140 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht654 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht641 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1409 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1152 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht752 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1102 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor661 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede722 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor909 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede696 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede900 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor853 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor887 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1434 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1034 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1196 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede538 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1328 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1588 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1020 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede750 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1097 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk914 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen779 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk768 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede678 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk715 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk624 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk704 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur929 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1091 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk610 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn698 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk723 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn563 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk640 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk674 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk503 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1022 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk690 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk558 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn545 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede677 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn683 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk721 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk666 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk690 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk714 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk630 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk593 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk570 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk642 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede486 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn598 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn566 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk613 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn600 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort440 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn561 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn619 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede514 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn592 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn531 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn825 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn597 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn800 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn544 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort484 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn704 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn678 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede964 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1015 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1625 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1071 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|