Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede874 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo638 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen674 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem941 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede831 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk877 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk491 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk612 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1129 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1232 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1226 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht907 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1008 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht988 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht952 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht637 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1104 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht615 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht597 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1350 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1112 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht713 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1064 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor623 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede685 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor868 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede660 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede865 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor815 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor841 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1403 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde982 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1136 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede477 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1253 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1541 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede969 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede699 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1026 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk854 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen735 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk728 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede626 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk673 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk578 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk658 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur869 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1032 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk557 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn649 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk686 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn519 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk590 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk618 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk451 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk966 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk645 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk506 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn492 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk611 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede620 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn639 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk684 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk617 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk647 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk670 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk585 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk544 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk520 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk591 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede434 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn544 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn508 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk557 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort390 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn518 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn576 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede458 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn548 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn481 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn774 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn751 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn488 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort431 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn650 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede926 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard969 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1579 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1040 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|