Zoekresultaten - "Optare" |
Arriva 6061 Neede698 x bekeken
|
|
Arriva 6061 Ruurlo505 x bekeken
|
|
Arriva 6062 Zutphen532 x bekeken
|
|
Arriva 6063 Doetinchem780 x bekeken
|
|
Arriva 6064 Neede690 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk662 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk317 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk451 x bekeken
|
|
BBA 4602 Harderwijk862 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|
Qbuzz 1039 Dashboard1045 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Interieur1028 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht749 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht855 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht824 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht677 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht797 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht490 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht967 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht483 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht462 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1122 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht964 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht568 x bekeken
|
|
Qbuzz 4303 Utrecht 907 x bekeken
|
|
Syntus 3306 Goor463 x bekeken
|
|
Syntus 3307 Enschede530 x bekeken
|
|
Syntus 3308 (ex 5308) Goor711 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede480 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Neede697 x bekeken
|
|
Syntus 3310 (ex 5310) Goor656 x bekeken
|
|
Syntus 3311 (ex 5311) Goor665 x bekeken
|
|
Syntus 3312 Goor1227 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Achterzijde822 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Dashboard953 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Ede328 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Harderwijk1014 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|
Syntus 5306 Interieur1361 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|
Syntus 5306 Neede792 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Neede569 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk794 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk659 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Zutphen590 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Harderwijk570 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Neede474 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk501 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk413 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk512 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur695 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur869 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Nijkerk408 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Apeldoorn501 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Harderwijk530 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Apeldoorn366 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Harderwijk432 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk473 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk304 x bekeken
|
|
Syntus 5313 Harderwijk805 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Harderwijk486 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Nijkerk367 x bekeken
|
|
Syntus 5315 Apeldoorn330 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Harderwijk456 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Neede474 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Apeldoorn491 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Harderwijk533 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Harderwijk466 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Nijkerk504 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk503 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk426 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk378 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk367 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Harderwijk436 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Neede279 x bekeken
|
|
Syntus 5321 Apeldoorn390 x bekeken
|
|
Syntus 5322 Apeldoorn353 x bekeken
|
|
Syntus 5323 Harderwijk394 x bekeken
|
|
Syntus 5324 Apeldoorn386 x bekeken
|
|
Syntus 5325 Amersfoort240 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn362 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn405 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Neede315 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn374 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn338 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn610 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn388 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn587 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn339 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Amersfoort254 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn495 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn479 x bekeken
|
|
Syntus 69-BBP-2 Neede768 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|
Veolia 4601 Dashboard787 x bekeken
|
|
Veolia 4601 Interieur1379 x bekeken
|
|
Veolia 4602 Harderwijk871 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|