Zoekresultaten - "Optare" |
Arriva 6061 Neede688 x bekeken
|
|
Arriva 6061 Ruurlo501 x bekeken
|
|
Arriva 6062 Zutphen520 x bekeken
|
|
Arriva 6063 Doetinchem775 x bekeken
|
|
Arriva 6064 Neede686 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk638 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk302 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk439 x bekeken
|
|
BBA 4602 Harderwijk844 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|
Qbuzz 1039 Dashboard1028 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Interieur1013 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht736 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht841 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht809 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht662 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht787 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht484 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht958 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht478 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht448 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1108 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht954 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht547 x bekeken
|
|
Qbuzz 4303 Utrecht 894 x bekeken
|
|
Syntus 3306 Goor454 x bekeken
|
|
Syntus 3307 Enschede524 x bekeken
|
|
Syntus 3308 (ex 5308) Goor702 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede475 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Neede683 x bekeken
|
|
Syntus 3310 (ex 5310) Goor641 x bekeken
|
|
Syntus 3311 (ex 5311) Goor652 x bekeken
|
|
Syntus 3312 Goor1214 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Achterzijde817 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Dashboard949 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Ede321 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Harderwijk1004 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|
Syntus 5306 Interieur1349 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|
Syntus 5306 Neede781 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Neede560 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk779 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk647 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Zutphen583 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Harderwijk565 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Neede469 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk486 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk409 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk509 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur691 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur864 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Nijkerk403 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Apeldoorn493 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Harderwijk524 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Apeldoorn362 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Harderwijk429 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk467 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk298 x bekeken
|
|
Syntus 5313 Harderwijk795 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Harderwijk479 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Nijkerk361 x bekeken
|
|
Syntus 5315 Apeldoorn318 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Harderwijk452 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Neede467 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Apeldoorn488 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Harderwijk526 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Harderwijk461 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Nijkerk498 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk498 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk423 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk373 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk358 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Harderwijk431 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Neede277 x bekeken
|
|
Syntus 5321 Apeldoorn386 x bekeken
|
|
Syntus 5322 Apeldoorn348 x bekeken
|
|
Syntus 5323 Harderwijk387 x bekeken
|
|
Syntus 5324 Apeldoorn381 x bekeken
|
|
Syntus 5325 Amersfoort234 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn360 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn383 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Neede306 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn372 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn335 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn600 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn380 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn575 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn334 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Amersfoort250 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn489 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn475 x bekeken
|
|
Syntus 69-BBP-2 Neede754 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|
Veolia 4601 Dashboard771 x bekeken
|
|
Veolia 4601 Interieur1362 x bekeken
|
|
Veolia 4602 Harderwijk852 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|