| Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede999 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo733 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen766 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1058 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede932 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk999 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk575 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk695 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1223 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1347 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1339 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht999 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1107 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1087 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht973 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1046 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht748 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1200 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht714 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht708 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1513 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1208 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht815 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1183 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor709 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede761 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor959 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede745 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede941 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor897 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor937 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1479 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1104 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1274 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede597 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1415 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1655 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1082 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede817 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1182 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk981 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen840 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk824 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede737 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk772 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk682 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk764 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur999 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1160 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk666 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn758 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk780 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn629 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk698 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk730 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk566 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1079 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk743 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk615 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn612 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk708 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede731 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn747 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk774 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk728 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk749 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk774 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk693 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk646 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk633 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk707 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede540 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn662 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk682 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn660 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort491 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn613 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn681 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede570 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn656 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn597 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn886 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn653 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn864 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort542 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn758 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn744 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede998 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1083 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1697 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1123 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|