Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede828 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo600 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen634 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem901 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede788 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk809 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk439 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk562 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1048 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1176 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1164 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht858 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht959 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht944 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht801 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht912 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht598 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1064 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht578 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht558 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1289 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1069 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht668 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1018 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor578 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede638 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor821 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede617 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede814 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor770 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor794 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1353 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde938 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1088 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede439 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1186 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1489 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede922 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede660 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk956 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk797 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen691 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk685 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede588 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk626 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk537 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur820 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur982 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk514 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn607 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk635 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn475 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk550 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk582 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk406 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk925 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk605 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk465 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn454 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk570 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede577 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn593 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk576 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk605 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk546 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk493 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk476 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk552 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede391 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn504 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn469 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk517 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn503 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort347 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn473 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn534 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede420 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn506 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn443 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn732 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn495 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn707 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn448 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort379 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn604 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn584 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede875 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard917 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1516 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk982 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|