Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede708 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo512 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen538 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem787 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede691 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk678 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk333 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk465 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk878 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1061 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1044 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht767 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht865 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht844 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht696 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht821 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht501 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht971 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht488 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht471 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1142 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht975 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht577 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 917 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor472 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede534 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor717 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede500 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede702 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor661 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor671 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1239 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde824 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard966 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede333 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1017 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1369 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede797 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede571 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk803 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk669 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen595 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk574 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede479 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk523 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk423 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk515 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur699 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur875 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk414 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn505 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk538 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn371 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk437 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk477 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk306 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk813 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk492 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk374 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn339 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk462 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede477 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn498 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk538 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk474 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk510 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk510 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk434 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk384 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk372 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk442 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede284 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn397 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn359 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk401 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn390 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort241 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn366 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn415 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede319 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn378 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn344 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn615 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn392 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn598 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn345 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort262 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn502 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn482 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede776 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard805 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1393 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk883 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|