Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede963 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo705 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen736 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1014 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede900 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk951 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk538 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk652 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1186 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1294 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1290 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht958 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1059 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1050 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht930 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1007 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht711 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1165 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht679 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht671 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1458 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1172 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht777 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1147 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor682 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede738 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor931 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede722 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede921 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor875 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor910 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1453 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1065 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1231 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede567 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1372 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1616 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1052 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede779 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1141 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk951 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen806 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk793 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede704 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk741 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk654 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk735 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur954 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1123 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk635 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn725 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk746 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn591 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk670 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk531 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1049 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk714 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk579 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn577 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk679 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede699 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn718 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk748 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk691 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk721 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk737 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk654 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk612 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk599 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk664 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede508 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn623 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn584 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk639 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort463 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn587 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn647 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede539 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn627 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn555 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn859 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn825 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn568 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort513 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn728 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn704 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede978 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1045 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1658 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1096 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|