Zoekresultaten - "II" |
4-U-2/Controversy (ex Connexxion 3314 exex TET 514) Hoogwoud1218 x bekekenTET-ter 3314 kwam na een leven in Twente terecht bij Controversy Tram Inn in Hoogwoud. Deze bed & breakfast is niet een standaardovernachtingsplek; je kunt er slapen in één van beide Duitse trams of in een echte oude Blauwe Engel van de Nederlandse Spoorwegen. De bus op de foto is in twee stukken gezaagd en alleen het voorste gedeelte is er nog. Buiten beeld, achter het huis, staat nog een ingebouwde Engelse dubbeldekker alsmede een CSA1 542 van het Nijmeegse CVD, in gebruik als hooischuur. Controversy.nl
|
|
Arke 974 Enschede426 x bekeken
|
|
Arke 975 Enschede473 x bekeken
|
|
Arke 976 Enschede423 x bekeken
|
|
Arke 977 Enschede367 x bekeken
|
|
Arke TAD 976 Deventer727 x bekekenIn verband met werkzaamheden voor een nieuw perron reden er op 06.04.2008 geen treinen van en naar het station Deventer. De vervangende busdiensten hebben als centraal punt het parkeerterrein bij de Scheg. Deze bus verzorgt de verbinding Deventer de Scheg - Deventer Station.
|
|
Arke TAD 976 Hengelo669 x bekeken
|
|
Arriva 518 (GVBG 18) Winschoten2247 x bekeken
|
|
Arriva Touring 465 Groningen483 x bekeken
|
|
B0008642 (ex ?) Morón319 x bekekenVoor de komst van de grote hoeveelheid Chinese bussen in het Cubaanse langeafstandsvervoer, werd een groot deel uitgevoerd met deze, op Ikarus gebaseerde Giron-wagens.
|
|
BBA 102 Achterzijde987 x bekeken
|
|
BBA 102 Dashboard1081 x bekeken
|
|
BBA 102 Goirle1196 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1302 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1541 x bekeken
|
|
BBA 111 Achterzijde1189 x bekekenKlaar voor: sloop. Rechts van de bus stonden, slecht te fotograferen, de 102, 103 en 111.
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch668 x bekeken
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch645 x bekeken
|
|
BBA 262612 x bekeken
|
|
BBA 262 's-Hertogenbosch568 x bekeken
|
|
BBA 263 Breda595 x bekeken
|
|
BBA 264 's-Hertogenbosch622 x bekeken
|
|
BBA 265 's-Hertogenbosch774 x bekeken
|
|
BBA 266 's-Hertogenbosch742 x bekeken
|
|
BBA 267 's-Hertogenbosch536 x bekeken
|
|
BBA 268 's-Hertogenbosch560 x bekeken
|
|
BBA 269 's-Hertogenbosch606 x bekeken
|
|
BBA 270 Tilburg840 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg632 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg551 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg585 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg482 x bekeken
|
|
BBA 273 Tilburg498 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg925 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg692 x bekeken
|
|
BBA 275 Tilburg479 x bekeken
|
|
BBA 276 Den Bosch599 x bekeken
|
|
BBA 277 Den Bosch694 x bekekenVerloren gegaan bij de grote garagebrand aan de Branderijstraat in Den Bosch op 5/6 december 1993.
|
|
BBA 278 Den Bosch730 x bekeken
|
|
BBA 279 Den Bosch710 x bekeken
|
|
BBA 279 Interieur1017 x bekekenOok deze CSA2-bussen kenden al displays in het interieur.
|
|
BBA 280 Breda510 x bekeken
|
|
BBA 280 Breda664 x bekeken
|
|
BBA 281 Tilburg713 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda509 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda761 x bekeken
|
|
BBA 283 Breda798 x bekeken
|
|
BBA 285 Den Bosch551 x bekeken
|
|
BBA 286 Den Bosch440 x bekeken
|
|
BBA 287 Den Bosch471 x bekeken
|
|
BBA 288 Den Bosch618 x bekeken
|
|
BBA 289 Den Bosch493 x bekeken
|
|
BBA 290 Den Bosch823 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg666 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg592 x bekeken
|
|
BBA 291 Den Bosch527 x bekeken
|
|
BBA 292 Den Bosch931 x bekekenDeze bus is helaas op 5 november 1993 uitgebrand.
|
|
BBA 292 Den Bosch581 x bekekenHelaas; uitgebrand.
|
|
BBA 293 Den Bosch524 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg668 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg708 x bekeken
|
|
BBA 294 Den Bosch559 x bekeken
|
|
BBA 295 Den Bosch810 x bekeken
|
|
BBA 295 Tilburg344 x bekeken
|
|
BBA 296 Den Bosch821 x bekekenHelaas is deze bus afgebrand bij garagebrand in Den Bosch op 5 november 1993
|
|
BBA 297 Den Bosch501 x bekeken
|
|
BMTA 3-40185 Bangkok238 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Achterzijde704 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk773 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk884 x bekeken
|
|
Buzzer BJ-40-RT (ex HTM 432) Enschede1805 x bekeken
|
|
BV-06-GD (ex HTM 494) Dordrecht1645 x bekekenDeze wagen uit april 1987, met kenteken BV-06-GD. Deze ex. HTM-er is nu een methadonbus in en rond Dordrecht
|
|
Carris 301 Lissabon463 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Dashboard2490 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel2417 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel1424 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Interieur1648 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg157 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg160 x bekeken
|
|
Бургасбус A 7804AM (ex GVB 349) Burgas951 x bekeken
|
|
Enhabo 335 Amsterdam868 x bekeken
|
|
Enhabo 336 Amsterdam972 x bekekenEnhabo (9)336 wacht zijn tijd af op de opstelplaats op de Prins Hendrikkade bij de St. Nicolaaskerk. De 9 voor het oorspronkelijke wagennummer geeft aan dat het om een telwagen gaat.
|
|
Erfoud 181 476 (ex TMB 8809) Erfoud451 x bekekenThis former TMB Barcelona O405N2 was seen in the desert of the Sahara in the Errachidia province.
|
|
GoBus 783 AVI (ex Raision Linja 90 exex Vesman Liikenne 6) Pärnu360 x bekeken
|
|
GVB 301 Amsterdam1010 x bekekenDeze bus had in 1994 een zware aanrijding met een tram wat het einde betekende van deze wagen.
|
|
GVB 344 Amsterdam1447 x bekeken
|
|
GVB 346 Amsterdam1344 x bekekenFoto van de week (18-2007). De GVB 346 bij het Centraal Station van Amsterdam.
|
|
GVB 363 Amsterdam1248 x bekeken
|
|
GVB 373 Achterzijde945 x bekeken
|
|
GVB 373 Amersfoort945 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur818 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur1050 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur806 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht740 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht659 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht914 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht819 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht842 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht797 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht773 x bekeken
|
|
202 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|