Zoekresultaten - "II" |
4-U-2/Controversy (ex Connexxion 3314 exex TET 514) Hoogwoud1236 x bekekenTET-ter 3314 kwam na een leven in Twente terecht bij Controversy Tram Inn in Hoogwoud. Deze bed & breakfast is niet een standaardovernachtingsplek; je kunt er slapen in één van beide Duitse trams of in een echte oude Blauwe Engel van de Nederlandse Spoorwegen. De bus op de foto is in twee stukken gezaagd en alleen het voorste gedeelte is er nog. Buiten beeld, achter het huis, staat nog een ingebouwde Engelse dubbeldekker alsmede een CSA1 542 van het Nijmeegse CVD, in gebruik als hooischuur. Controversy.nl
|
|
Arke 974 Enschede436 x bekeken
|
|
Arke 975 Enschede484 x bekeken
|
|
Arke 976 Enschede438 x bekeken
|
|
Arke 977 Enschede377 x bekeken
|
|
Arke TAD 976 Deventer740 x bekekenIn verband met werkzaamheden voor een nieuw perron reden er op 06.04.2008 geen treinen van en naar het station Deventer. De vervangende busdiensten hebben als centraal punt het parkeerterrein bij de Scheg. Deze bus verzorgt de verbinding Deventer de Scheg - Deventer Station.
|
|
Arke TAD 976 Hengelo684 x bekeken
|
|
Arriva 518 (GVBG 18) Winschoten2272 x bekeken
|
|
Arriva Touring 465 Groningen488 x bekeken
|
|
B0008642 (ex ?) Morón330 x bekekenVoor de komst van de grote hoeveelheid Chinese bussen in het Cubaanse langeafstandsvervoer, werd een groot deel uitgevoerd met deze, op Ikarus gebaseerde Giron-wagens.
|
|
BBA 102 Achterzijde1013 x bekeken
|
|
BBA 102 Dashboard1110 x bekeken
|
|
BBA 102 Goirle1223 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1322 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1580 x bekeken
|
|
BBA 111 Achterzijde1215 x bekekenKlaar voor: sloop. Rechts van de bus stonden, slecht te fotograferen, de 102, 103 en 111.
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch686 x bekeken
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch661 x bekeken
|
|
BBA 262627 x bekeken
|
|
BBA 262 's-Hertogenbosch585 x bekeken
|
|
BBA 263 Breda611 x bekeken
|
|
BBA 264 's-Hertogenbosch639 x bekeken
|
|
BBA 265 's-Hertogenbosch791 x bekeken
|
|
BBA 266 's-Hertogenbosch759 x bekeken
|
|
BBA 267 's-Hertogenbosch554 x bekeken
|
|
BBA 268 's-Hertogenbosch573 x bekeken
|
|
BBA 269 's-Hertogenbosch629 x bekeken
|
|
BBA 270 Tilburg864 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg648 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg574 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg605 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg497 x bekeken
|
|
BBA 273 Tilburg512 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg945 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg712 x bekeken
|
|
BBA 275 Tilburg496 x bekeken
|
|
BBA 276 Den Bosch616 x bekeken
|
|
BBA 277 Den Bosch717 x bekekenVerloren gegaan bij de grote garagebrand aan de Branderijstraat in Den Bosch op 5/6 december 1993.
|
|
BBA 278 Den Bosch757 x bekeken
|
|
BBA 279 Den Bosch729 x bekeken
|
|
BBA 279 Interieur1035 x bekekenOok deze CSA2-bussen kenden al displays in het interieur.
|
|
BBA 280 Breda529 x bekeken
|
|
BBA 280 Breda689 x bekeken
|
|
BBA 281 Tilburg728 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda525 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda777 x bekeken
|
|
BBA 283 Breda817 x bekeken
|
|
BBA 285 Den Bosch574 x bekeken
|
|
BBA 286 Den Bosch452 x bekeken
|
|
BBA 287 Den Bosch496 x bekeken
|
|
BBA 288 Den Bosch643 x bekeken
|
|
BBA 289 Den Bosch525 x bekeken
|
|
BBA 290 Den Bosch841 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg678 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg612 x bekeken
|
|
BBA 291 Den Bosch545 x bekeken
|
|
BBA 292 Den Bosch954 x bekekenDeze bus is helaas op 5 november 1993 uitgebrand.
|
|
BBA 292 Den Bosch601 x bekekenHelaas; uitgebrand.
|
|
BBA 293 Den Bosch538 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg687 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg726 x bekeken
|
|
BBA 294 Den Bosch577 x bekeken
|
|
BBA 295 Den Bosch829 x bekeken
|
|
BBA 295 Tilburg356 x bekeken
|
|
BBA 296 Den Bosch848 x bekekenHelaas is deze bus afgebrand bij garagebrand in Den Bosch op 5 november 1993
|
|
BBA 297 Den Bosch514 x bekeken
|
|
BMTA 3-40185 Bangkok251 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Achterzijde718 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk786 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk900 x bekeken
|
|
Buzzer BJ-40-RT (ex HTM 432) Enschede1836 x bekeken
|
|
BV-06-GD (ex HTM 494) Dordrecht1686 x bekekenDeze wagen uit april 1987, met kenteken BV-06-GD. Deze ex. HTM-er is nu een methadonbus in en rond Dordrecht
|
|
Carris 301 Lissabon478 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Dashboard2545 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel2463 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel1457 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Interieur1681 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg160 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg165 x bekeken
|
|
Бургасбус A 7804AM (ex GVB 349) Burgas967 x bekeken
|
|
Enhabo 335 Amsterdam886 x bekeken
|
|
Enhabo 336 Amsterdam988 x bekekenEnhabo (9)336 wacht zijn tijd af op de opstelplaats op de Prins Hendrikkade bij de St. Nicolaaskerk. De 9 voor het oorspronkelijke wagennummer geeft aan dat het om een telwagen gaat.
|
|
Erfoud 181 476 (ex TMB 8809) Erfoud467 x bekekenThis former TMB Barcelona O405N2 was seen in the desert of the Sahara in the Errachidia province.
|
|
GoBus 783 AVI (ex Raision Linja 90 exex Vesman Liikenne 6) Pärnu370 x bekeken
|
|
GVB 301 Amsterdam1022 x bekekenDeze bus had in 1994 een zware aanrijding met een tram wat het einde betekende van deze wagen.
|
|
GVB 344 Amsterdam1464 x bekeken
|
|
GVB 346 Amsterdam1361 x bekekenFoto van de week (18-2007). De GVB 346 bij het Centraal Station van Amsterdam.
|
|
GVB 363 Amsterdam1260 x bekeken
|
|
GVB 373 Achterzijde959 x bekeken
|
|
GVB 373 Amersfoort961 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur834 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur1069 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur826 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht752 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht671 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht930 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht835 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht857 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht814 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht787 x bekeken
|
|
202 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|