Zoekresultaten - "II" |
4-U-2/Controversy (ex Connexxion 3314 exex TET 514) Hoogwoud1239 x bekekenTET-ter 3314 kwam na een leven in Twente terecht bij Controversy Tram Inn in Hoogwoud. Deze bed & breakfast is niet een standaardovernachtingsplek; je kunt er slapen in één van beide Duitse trams of in een echte oude Blauwe Engel van de Nederlandse Spoorwegen. De bus op de foto is in twee stukken gezaagd en alleen het voorste gedeelte is er nog. Buiten beeld, achter het huis, staat nog een ingebouwde Engelse dubbeldekker alsmede een CSA1 542 van het Nijmeegse CVD, in gebruik als hooischuur. Controversy.nl
|
|
Arke 974 Enschede439 x bekeken
|
|
Arke 975 Enschede485 x bekeken
|
|
Arke 976 Enschede439 x bekeken
|
|
Arke 977 Enschede379 x bekeken
|
|
Arke TAD 976 Deventer742 x bekekenIn verband met werkzaamheden voor een nieuw perron reden er op 06.04.2008 geen treinen van en naar het station Deventer. De vervangende busdiensten hebben als centraal punt het parkeerterrein bij de Scheg. Deze bus verzorgt de verbinding Deventer de Scheg - Deventer Station.
|
|
Arke TAD 976 Hengelo685 x bekeken
|
|
Arriva 518 (GVBG 18) Winschoten2275 x bekeken
|
|
Arriva Touring 465 Groningen488 x bekeken
|
|
B0008642 (ex ?) Morón332 x bekekenVoor de komst van de grote hoeveelheid Chinese bussen in het Cubaanse langeafstandsvervoer, werd een groot deel uitgevoerd met deze, op Ikarus gebaseerde Giron-wagens.
|
|
BBA 102 Achterzijde1016 x bekeken
|
|
BBA 102 Dashboard1113 x bekeken
|
|
BBA 102 Goirle1226 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1326 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1589 x bekeken
|
|
BBA 111 Achterzijde1218 x bekekenKlaar voor: sloop. Rechts van de bus stonden, slecht te fotograferen, de 102, 103 en 111.
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch688 x bekeken
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch663 x bekeken
|
|
BBA 262629 x bekeken
|
|
BBA 262 's-Hertogenbosch587 x bekeken
|
|
BBA 263 Breda613 x bekeken
|
|
BBA 264 's-Hertogenbosch641 x bekeken
|
|
BBA 265 's-Hertogenbosch792 x bekeken
|
|
BBA 266 's-Hertogenbosch760 x bekeken
|
|
BBA 267 's-Hertogenbosch559 x bekeken
|
|
BBA 268 's-Hertogenbosch575 x bekeken
|
|
BBA 269 's-Hertogenbosch632 x bekeken
|
|
BBA 270 Tilburg871 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg649 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg576 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg608 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg500 x bekeken
|
|
BBA 273 Tilburg513 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg949 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg713 x bekeken
|
|
BBA 275 Tilburg497 x bekeken
|
|
BBA 276 Den Bosch619 x bekeken
|
|
BBA 277 Den Bosch720 x bekekenVerloren gegaan bij de grote garagebrand aan de Branderijstraat in Den Bosch op 5/6 december 1993.
|
|
BBA 278 Den Bosch761 x bekeken
|
|
BBA 279 Den Bosch732 x bekeken
|
|
BBA 279 Interieur1037 x bekekenOok deze CSA2-bussen kenden al displays in het interieur.
|
|
BBA 280 Breda531 x bekeken
|
|
BBA 280 Breda691 x bekeken
|
|
BBA 281 Tilburg730 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda526 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda779 x bekeken
|
|
BBA 283 Breda821 x bekeken
|
|
BBA 285 Den Bosch575 x bekeken
|
|
BBA 286 Den Bosch454 x bekeken
|
|
BBA 287 Den Bosch498 x bekeken
|
|
BBA 288 Den Bosch646 x bekeken
|
|
BBA 289 Den Bosch527 x bekeken
|
|
BBA 290 Den Bosch845 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg686 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg616 x bekeken
|
|
BBA 291 Den Bosch547 x bekeken
|
|
BBA 292 Den Bosch957 x bekekenDeze bus is helaas op 5 november 1993 uitgebrand.
|
|
BBA 292 Den Bosch603 x bekekenHelaas; uitgebrand.
|
|
BBA 293 Den Bosch540 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg692 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg729 x bekeken
|
|
BBA 294 Den Bosch578 x bekeken
|
|
BBA 295 Den Bosch830 x bekeken
|
|
BBA 295 Tilburg357 x bekeken
|
|
BBA 296 Den Bosch851 x bekekenHelaas is deze bus afgebrand bij garagebrand in Den Bosch op 5 november 1993
|
|
BBA 297 Den Bosch518 x bekeken
|
|
BMTA 3-40185 Bangkok256 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Achterzijde721 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk790 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk904 x bekeken
|
|
Buzzer BJ-40-RT (ex HTM 432) Enschede1840 x bekeken
|
|
BV-06-GD (ex HTM 494) Dordrecht1689 x bekekenDeze wagen uit april 1987, met kenteken BV-06-GD. Deze ex. HTM-er is nu een methadonbus in en rond Dordrecht
|
|
Carris 301 Lissabon482 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Dashboard2553 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel2474 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel1460 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Interieur1686 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg160 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg165 x bekeken
|
|
Бургасбус A 7804AM (ex GVB 349) Burgas970 x bekeken
|
|
Enhabo 335 Amsterdam889 x bekeken
|
|
Enhabo 336 Amsterdam990 x bekekenEnhabo (9)336 wacht zijn tijd af op de opstelplaats op de Prins Hendrikkade bij de St. Nicolaaskerk. De 9 voor het oorspronkelijke wagennummer geeft aan dat het om een telwagen gaat.
|
|
Erfoud 181 476 (ex TMB 8809) Erfoud472 x bekekenThis former TMB Barcelona O405N2 was seen in the desert of the Sahara in the Errachidia province.
|
|
GoBus 783 AVI (ex Raision Linja 90 exex Vesman Liikenne 6) Pärnu371 x bekeken
|
|
GVB 301 Amsterdam1025 x bekekenDeze bus had in 1994 een zware aanrijding met een tram wat het einde betekende van deze wagen.
|
|
GVB 344 Amsterdam1465 x bekeken
|
|
GVB 346 Amsterdam1363 x bekekenFoto van de week (18-2007). De GVB 346 bij het Centraal Station van Amsterdam.
|
|
GVB 363 Amsterdam1261 x bekeken
|
|
GVB 373 Achterzijde960 x bekeken
|
|
GVB 373 Amersfoort964 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur835 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur1072 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur828 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht756 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht674 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht931 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht836 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht857 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht816 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht789 x bekeken
|
|
202 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|