Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede883 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo643 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen678 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem948 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede839 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht865 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht724 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht694 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht620 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht722 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk878 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk492 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk613 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1131 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg571 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard962 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1241 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1237 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht918 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1020 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1001 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht867 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht964 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht650 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1113 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht623 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht607 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1360 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1119 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht719 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1071 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor629 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede690 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor875 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede665 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede869 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor822 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor851 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1407 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde986 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1143 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede482 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1258 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1548 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede973 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede703 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1030 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk862 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen739 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk732 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede631 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk675 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk584 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk663 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur877 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1038 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk561 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn653 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk690 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn522 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk595 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk624 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk454 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk970 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk649 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk508 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn494 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk615 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede624 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn643 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk687 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk621 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk650 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk674 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk588 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk549 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk523 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk596 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede439 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn548 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn511 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk562 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn545 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort393 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn523 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn580 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede463 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn552 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn485 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn778 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn544 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn755 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn493 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort433 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn653 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn628 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede934 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard984 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1591 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1049 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
100 bestanden op 1 pagina(s) |
|