Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede936 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo690 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen720 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem995 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede883 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk939 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk534 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk651 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1172 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1277 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1273 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht944 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1050 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1037 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht900 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht995 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht689 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1147 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht659 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht648 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1416 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1156 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht759 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1113 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor669 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede728 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor918 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede706 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede905 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor864 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor897 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1443 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1041 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1204 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede548 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1339 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1594 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1028 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede756 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1112 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk923 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen786 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk776 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede684 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk721 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk630 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk710 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur933 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1102 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk617 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn705 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk728 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn568 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk648 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk683 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk509 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1028 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk696 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk563 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn554 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk657 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede682 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn694 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk727 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk670 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk699 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk719 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk597 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk578 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk648 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede494 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn571 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk618 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn605 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort446 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn568 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede523 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn606 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn538 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn831 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn806 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn547 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort492 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn709 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn686 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede970 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1028 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1636 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1080 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|