| Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede1014 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo740 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen778 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1066 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede940 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1019 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk589 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk713 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1240 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1364 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1367 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1013 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1119 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1098 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht990 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1058 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht762 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1214 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht728 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht719 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1530 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1218 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht828 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1195 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor715 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede770 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor967 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede755 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede948 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor902 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor946 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1488 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1113 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1289 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede606 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1425 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1669 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1091 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede823 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1191 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk988 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen848 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk834 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede746 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk785 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk692 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk773 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1012 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1172 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk677 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn768 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk788 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn640 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk708 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk738 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk575 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1089 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk752 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk626 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn623 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk718 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede739 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn758 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk782 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk739 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk756 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk781 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk702 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk653 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk640 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk712 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede548 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn671 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn636 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk689 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn668 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort502 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn624 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn697 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede578 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn676 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn898 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn663 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn875 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort554 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn766 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn754 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1015 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1101 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1719 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1135 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|