Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede957 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo699 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen733 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1007 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede895 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk949 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk537 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk652 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1185 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1291 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1287 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht957 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1058 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1050 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht929 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1005 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht708 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1163 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht671 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht665 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1442 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1170 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht771 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1142 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor682 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede738 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor930 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede721 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede920 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor874 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor909 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1453 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1060 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1221 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede563 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1360 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1612 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1046 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede770 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1133 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk940 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen800 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk790 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede700 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk735 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk647 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk725 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur947 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1114 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk628 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn718 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk741 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn582 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk664 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk697 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk524 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1042 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk710 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk574 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn571 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk675 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede694 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn711 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk744 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk685 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk713 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk730 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk608 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk591 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk658 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede504 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn615 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn580 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk631 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn616 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort459 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn581 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn640 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede535 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn553 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn849 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn618 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn819 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn561 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort505 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn723 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn699 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede977 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1041 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1656 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1096 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|