| Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede1039 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo766 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen801 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1092 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede960 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1039 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk607 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk730 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1263 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1383 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1387 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1036 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1146 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1124 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1011 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1080 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht784 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1237 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht744 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht741 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1559 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1235 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht847 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1221 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor734 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede799 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor986 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede782 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede975 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor925 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor967 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1509 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1135 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1311 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede630 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1462 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1691 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1113 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede847 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1216 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1009 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen870 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk852 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede765 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk806 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk712 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk793 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1038 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1196 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk699 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn787 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk809 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn662 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk729 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk758 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk598 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1112 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk773 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk642 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn644 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk737 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede761 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn778 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk804 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk765 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk777 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk804 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk722 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk677 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk664 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk735 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede569 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn694 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn658 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk713 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn690 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort523 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn640 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn720 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede595 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn694 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn630 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn922 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn681 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn895 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn629 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort576 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn782 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn779 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1029 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1123 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1741 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1158 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|