Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede808 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo589 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen622 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem887 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede775 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk779 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk414 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk543 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk995 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1146 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1135 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht842 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht937 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht922 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht774 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht888 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht580 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1039 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht558 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht539 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1253 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1042 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht646 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 996 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor545 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede610 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor794 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede586 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede775 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor737 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor761 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1317 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde907 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1057 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede414 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1123 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1459 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede890 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede635 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk902 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk756 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen666 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede558 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk598 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk506 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk592 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur781 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur956 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk485 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn580 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk606 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn444 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk520 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk549 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk380 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk896 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk571 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk439 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn426 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk541 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede553 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn568 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk612 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk546 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk575 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk584 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk513 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk460 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk449 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk517 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede364 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn478 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn439 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk482 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn470 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort317 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn441 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn496 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede394 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn463 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn414 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn691 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn461 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn677 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn420 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort350 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn577 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn556 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede846 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard891 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1488 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk964 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|