Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede940 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo690 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen720 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem997 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede884 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk939 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk535 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk652 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1173 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1279 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1277 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht948 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1053 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1040 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht919 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht997 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht693 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1150 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht663 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht651 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1420 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1157 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht761 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1132 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor669 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede729 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor918 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede707 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede907 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor864 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor898 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1446 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1049 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1207 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede550 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1344 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1595 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1032 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede756 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1115 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk924 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen786 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk779 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede684 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk722 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk631 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk711 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur933 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1102 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk619 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn706 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk728 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn570 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk649 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk684 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk511 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1030 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk696 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk564 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn555 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk661 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede684 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn695 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk728 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk672 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk700 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk724 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk600 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk578 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk648 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede494 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn604 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn575 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk618 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn605 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort451 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn568 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede523 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn610 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn539 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn833 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn605 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn807 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn550 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort493 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn711 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn687 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede971 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1031 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1641 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1082 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|